Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Hulp nodig ?

Maak een account aan

Om een bestelling te plaatsen, dient u een account aan te maken. Dit doet u door op de startpagina op INLOGGEN te klikken. U zal worden geïdentificeerd aan de hand van uw emailadres en een wachtwoord van minstens zes tekens. Deze tekens mogen zowel numeriek (van 0 tot 9) als alfabetisch (van a tot z) zijn, maar het wachtwoord moet in elk geval minstens één hoofdletter, één kleine letter en één cijfer bevatten.

Bent u uw wachtwoord vergeten, klik dan op “Ik vergat de login en/of het paswoord”. U ontvangt onmiddellijk een email met instructies.

Zodra u succesvol geregistreerd bent, ontvangt u een email om dit bevestigen. U kan daarna nog de gegevens van uw account wijzigen.

Voor u een bestelling plaatst, raden we u aan ons alle informatie over te maken die volgens u van relevant kan zijn voor uw gezondheid, of die van de gezinsleden voor wie de gezondheidsproducten bestemd zijn.

Deze informatie is vertrouwelijk en zal niet bekend worden gemaakt aan derden.

Zoek naar een product

Er zijn verschillende manieren om naar een product te zoeken:

  • De snelste: 'Zoeken' is beschikbaar op alle pagina's. U hebt toegang tot alle producten die beschikbaar zijn op de site. Via deze zoekopdracht kunt ude naam van het product of de categorie opgeven.
  • De categorieën zijn onderverdeeld in vier niveaus. Ze zijn altijd bovenaan de pagina aanwezig, waar u zich ook bevindt op de site.
  • De producten worden allemaal alfabetisch weergegeven op het tabblad 'Producten van A tot Z'.
  • In productlijsten kunt u op elk moment sorteren op merk, alfabetische volgorde of prijsklasse.

Als uw zoekopdracht niet succesvol is, probeert u een andere spelling of voert u het begin van de zoekterm in (minimaal 3 tekens).

Sommige producten voor hetzelfde doeleinde kunnen in verschillende categorieën voorkomen, omdat de wetgeving ons verplicht geneesmiddelen en medische hulpmiddelen van andere producten te scheiden. Dit is bijvoorbeeld het geval voor verbanden, vitamines, tandpasta's, enz.
Als u in de categorieën niet kunt vinden wat u zoekt, gebruikt u de zoekmachine door de naam van het product te typen (de eerste drie letters zijn voldoende). Het systeem zal dan een productsuggestie voorstellen.

En als u nog steeds geen product kunt vinden, kunt u ons altijd een email sturen, op info@pharmaexpress.be (zie het gedeelte 'contacten' voor meer informatie).

Plaats een bestelling

Hoe weet ik of een product in voorraad is?

De producten zijn gemerkt met bolletjes in vier kleuren, groen, oranje, rood en blauw.

 Een groen bolletje  betekent dat dit product in grote hoeveelheid verkrijgbaar is.

 Een oranje bolletje  wil zeggen dat er slechts een kleine hoeveelheid van dit product voorradig is (met risico dat het niet langer in stock is).

 Een rood bolletje  betekent dat het artikel niet langer voorradig is.

  Een blauw bolletje  wil zeggen dat dit product tijdelijk niet voorradig is, maar als u op het knopje 'Beschikbaarheid?' klikt, zullen we bij onze leverancier nagaan wanneer dit opnieuw zo zal zijn.

Aan deze bolletjes zijn klokjes toegevoegd die 24u 24u, 48u 48uen 72u 72uaangeven,om u een beter beeld van de verwachte leveringstermijn te geven.

Als uw bestelling bestaat uit producten met bolletjes van verschillende duur, is de langste leveringstermijn van toepassing.
Weet dat we ons uiterste best zullen doen om u de bestelling zo spoedig mogelijk te bezorgen.

Historiek van uw bestellingen

U kan alle gedane bestellingen terugvinden via de knop 'Mijn bestellingen', helemaal bovenaan het scherm. Klik op een bestelling om er de details van te zien, en u kunt meteen een nieuwe bestelling van dit product starten.

Betaling

Uw betaling wordt veilig verwerkt door het Mollie-systeem